loading...
جنجالی
جنجالی بازدید : 19 پنجشنبه 28 فروردین 1393 نظرات (0)

بعد از اینکه امیر تتلو یا امیر مقصود لو عکسی را به همراه خسرو حیدری  در فیسبوک منتشر کرد یکی از روزنامه ها با انتشار این خبر و بد جلوه دادن امیر تتلو اقدام به حاشیه سازی برای این خواننده و بازیکن تیم استقلال کرد که باعث شد در فضای مجازی جنجالی بر پا شود.

امیر تتلو نیز با انتشار پستی به این عمل این روزنامه واکنش نشان داد که میتوانید از ادامه مطلب مشاهده کنید متن پست امیرتتلو در فیس بوکش را.

کامنتا رو می دیدم که خیلی‌ از هواداراى خسرو و هواداراى استقلال و خیلی دیگه از جمله این روزنامه خسرو رو اذیت کردن سٓرِ عکس با ما !!!

خواستم بگم که خسرو اصلا از آهنگاى من خوشش نمیاد و اصلا نمیدونه رپ یعنی‌ چی‌ !!!

بیچاره همش سٓرِ تمرینشه !!! ولی‌ من عاشقِ بازیشم و هوادارش !!!ازش خواستم باهام عکس بگیره !!!

حالا من آدم بدی هستم اوکی !!! من زیرزمینی اوکی !!! به این بیچاره چه ربطی‌ داره ؟!

ایشون موظفه دلِ هواداراشو به دست بیاره و با همه عکس بگیره !!!

انقد سرِ یه آدمِ به قول خودتون بیخود و زیرزمینی‌ اعصابِ یه قهرمان ملی‌ رو بِهٓم نریزید ، اونم دمِ بازی های آسیایى و جام جهانی‌ !!!

اینا با اعصاب خراب و حاشیه چطوری پرچم کشور رو ببرن بالا !!!

در آخر من از جامعه ی فوتبال و مسولین معذرت میخوام ! اصلا دوست نداشتم که ذهنِ بچه هامون قبلِ جام جهانی‌ حتی یه ذره خراب شه و قول میدم علی‌ کریمی‌ رو که دیدم ازش نخوام باهام عکس بندازه

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    چه قدر مطالب سایت بدرتون خورد؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 60
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 42
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 48
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 51
  • بازدید ماه : 81
  • بازدید سال : 271
  • بازدید کلی : 1,740