loading...
جنجالی
جنجالی بازدید : 13 چهارشنبه 27 فروردین 1393 نظرات (0)

 پیامک عاشقانه

 

 

زندگی ام ماننده آن دختره قصه ها شده است که خیلی تنهاست که خیلی غم دارد
اما هنوز امیدوارم چون آخر قصه ها همیشه شیرین است

 

*

سال هاست
صبح ها از خواب بر می خیزم اما
بیدار نمی شوم

 

*

کاش میشد شنید سکوتی را که پشت نگاهت جا مانده بود

*


*

دلم می خواهد زندگی ام را موقت بدهم دست یک آدم دیگر
بگویم تو بازی کن تا من برگردم
نسوزی ها

*


*

خدایا مگربودن درکنار او چقدر ازجهانت را میگرفت

*


*

زانو های بقل کرده سیگار کنج لب خاطرات و آرزوهای سوخته این هم از جوانی

*


*

خنده رامعنی زسرمستی نکن
آنکه میخنددغمش بی انتهاست

*

*

ای کاش می دانستم بعد از مرگم اولین اشک از چشمان چه کسی جاری خواهد شد
واخرین سیاه پوش که مرا به فراموشی می سپارد چه کسی خواهد بود

*


*

دختران بی تقصیرند این روزها آدم نمیبینند تا برایش حوا باشند

*


*

چقدر سخته عاشق شدن تو دنیایی که اولین شرطش لمس بدنته

*

 

میگفتند:
سختی ها نمک زندگی است
اماچراکسی نفهید
نمک برای من که خاطراتم زخم است
شور نیست
مزه درد میدهد

*


*

سکوت من هیچگاه نشانه بررضایتم نبود من اگر راضی باشم با شادی میخندم سکوت نمیکنم

*


*

میخوام برم ی جای خلوت داد بزنم بگم خدا جونم چرا اونیکه دوسش داشتم و دارم از من گرفتن؟

*


*

کاش همانطور که از شکستن تکه ای شیشه بر میگردی و نگاهش میکنی
وقتی دل مرا شکستی یکبار بر میگشتی
فقط نیم نگاهی میکردی

*


*

مرا به دار آویختند تا نامت را از یاد ببرم اما چه ساده اند این ساده اندیشان که نمیدانند نام تو حک شده ی قلب من است

*

 

اسمانی را دوست دارم که بارانش فقط برای شستن غم های تو ببارد

*


*

اینکه نامش
زندگیست
مرا کشت
حیران مانده ام
آنکه نامش مرگ است
با من چه می کند

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    چه قدر مطالب سایت بدرتون خورد؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 60
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 34
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 38
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 41
  • بازدید ماه : 71
  • بازدید سال : 261
  • بازدید کلی : 1,730